เกี่ยวกับวิธีแจ้งซัพพอร์ตและส่งข้อความ



วิธีการส่งเรื่องขอแก้ปัญหากับทาง Support

รวบรวมวิธีการส่งขอแก้ปัญหาให้กับ Support MMM Global


1. ขอปลด Block เนื่องจากส่งBitcoinไม่ทัน




ในช่อง Title ให้ใส่ว่า Request to unblocked my account
ในช่อง Your messege  ให้ใส่ว่า Dear Administrator and CROKindly unblocked my account, now i understand for mmmglobal rules, please give me a chance.Many thank you for your approve,Best Regards กด Send เป็นอันเสร็จ***หากส่งเรื่องแล้วและยังไม่มีการตอบกลับของSupport เกิน7วัน***.ให้ Add Comment เพิ่มไป ดังนี้Dear CROPlease unblock my account. Now i know 100% about mmm rule, so please give me one more chance back, I am ready to provide help to other participants.Awaitng your approve,Best Regards


2. ขอปลด Block เนื่องจากกดComplete this payment ไม่ทัน 

แต่ส่งบิทคอย์แล้ว








ในช่อง Title ให้ใส่ว่า I have paid the order but my account was blocked


ในช่อง Your messege  ให้ใส่ว่า 
Dear CRO
Please check my account
Order no. R14594589217 (2016-01-29
in amount 10$ (0.02690342 BTC)
Receiver wallet ID :14Ah9RHBFujz2rQ4pdMKSdPcfAjBQLKPTY

I already transfered my wallet 0.02690342 BTC on 2015-11-04 at 20:33:11GMT
Transaction Link. https://blockchain.info/address/14Ah9RHBFujz2rQ4pdMKSdPcfAjBQLKPTY
My Wallet ID : 19Hny5urmWHaATYaeEhNL1pbDFZZNHjZSi  
My account : development@gmail.com

I would like to clarify the problem as following
1. Mistaken and misunderstand to submitted a WRONG SLIP
2. My wallet 0.02690342 BTC was withdraw and transfered
3. Wallet 0.02690342 BTC was deposited to the receiver wallet account
4. Mistake to add more transfer FEE 0.002 BTC
Also see my attached picture for all slip

Please unblocked my account and solve the above reason

Thank you,
Best Regards 
กด Send เป็นอันเสร็จ

***หากส่งเรื่องแล้วและยังไม่มีการตอบกลับของSupport เกิน7วัน***
.ให้ Add Comment เพิ่มไป ดังนี้
Dear CRO
Please unblock my account. Now i know 100% about mmm rule, so please give me one more chance back, I am ready to provide help to other participants.

Awaitng your approve,
Best Regards




3. การยืนยันตัวตน เนื่องจากGet help แล้วรายชื่อไม่มานาน

เกิน7วัน





ในช่อง Title ให้ใส่ว่า : GH no order unknown reason.


ในช่อง Your messege  ให้ใส่ว่า 

Dear Adminstration and CRO
Please check my ID : ..........@gmail.com


Request to get help
Z25072091234
Participant: ชื่อคุณ
Amount: 2 000,00 USD
Date: 2016-01-21

Status: Is in queue for dispatcher
My GH no order unknown reason as I am 100% sure that I following MMMGlobal rules at all time. Please check this error and clear this moratorium for me please. But if anything violent please kindly explain in details and advise on how to clear my ID.


P.S. I have attach my Identity verification that to proof of one person one account rule.

Thank you
Best regards

กด Browse File แนบรูปถือบัตรประชาชน เป็นหลักฐานได้ตรงนี้

กด Send เป็นอันเสร็จ





4. Provide help (PH) แล้วผู้รับไม่กด confirm ให้เรา









ในช่อง Title ให้ใส่ว่า Receiver not confirm my fund


ในช่อง Your messege  ให้ใส่ว่า
Dear Administrator and CRO
Receiver not confirmed for me .Please check detail below
Order number Rxxxxxxx (เปลี่ยน x เป็นหมายเลขOrder)
Transection ID: https://blockchain.info/address/xxxxxxxx (เปลี่ยน x เป็นเลขที่บัญชีบิทคอยน์ผู้รับ)

I also attached the transfer transaction file for your review
Please advise to solve the above reason

Thank you,
Best Regards  

กด Browse File แนบรูป หลักฐานได้ตรงนี้
กด Send เป็นอันเสร็จ



5. Get help (GH) แล้วผู้โอนส่งสลิปปลอมไม่ได้รับ 

Bitcoin (FakeSlip)


"This slip is wrong address,or fake slip.You must check the address again
and transfer it.if I have not receive any fund.
I will report this fake slip to CRO."

หลังจากนั้นถ้ายังไม่ยอมส่งมา
ให้รอจนขึ้นวงกลมสีเหลืองเครื่องหมายคำถามเหมือนในรูป











ในช่อง Title ให้ใส่ว่า Funds are not received in my wallet


ในช่อง Your messege  ให้ใส่ว่า 
Dear Administrator and CRO
kindly check below
My ID : development@gmail.com (ใส่ไอดีเรา)
Order : R................(2016-01-29)  ( ใส่หมายเลข Order)
In the amount of : 200 USD (0,62684135 BTC)  (ใส่จำนวนเงินUSD และจำนวนBTC)
Wallet receiver : 16RaNiaFaWHPyZ2wqdt4tSW6P8cPEnkFEK (เปลี่ยนเป็นเลขที่บัญชีบิทคอยน์เรา)
Transection link: https://blockchain.info/address/xxxxxxxx(เปลี่ยน x เป็นเลขที่บัญชีบิทคอยน์เรา)
Fake file : https://f.mmm-office.com/201512/06/00/18310244162u_Pay_out20151206sucess.JPG(ที่อยู่รูปที่เค้าส่งมาให้เรา)

Please kindly check and send me new sender

Thank you,
Best Regards 
กด Browse File แนบรูป หลักฐานได้ตรงนี้
กด Send เป็นอันเสร็จ



6. เปลี่ยนแปลงเบอร์โทรศัพท์จะแก้เป็น +66

จากเบอร์ที่ขึ้นด้วย+880 ผิดทั้งหมดนะครับ ให้แก้เป็น +66



 1.เลือกที่ Support
2.เลือกที่ Create

 3.เลือกที่ Select a topic


4.เลือกที่หัวข้อ Change phone number
ในช่อง Title ให้ใส่ว่า Request to change my Phone Number


ในช่อง Your messege  ให้ใส่ว่า 
Dear Administrator and CRO
I would like to change my phone number from : +880xxxxxxx to New mobile number as: +66xxxxxxxxx

Thank you,
Best Regards  


กด Send เป็นอันเสร็จ


7. แจ้ง ซัพพอร์ต กรณี รายชื่อPH มาช้า ตั้งแต่ 3-7 วัน ขึ้นไป


Excase : เลือก The Problems with Providing Help
Title : ใส่  please send to new list PH

Dear CRO, support
Please recheck the order Request no. Z37374236238  << เลขที่ ออเดอร์ ที่คุณทำPH ไป
Total Amount 2400 THB. (ยอดรวมPHทั้งหมดของคุณ)

I have paid as per first order No.R33290377174 Amount 300 THB. (กรณีโอนยอดแรกไปแล้ว ยอดที่เหลือยังไม่มา)

Now is the time to go beyond 4 days. For A new list

Please review and submit it to a new list. 
(อย่าลืมแนบภาพหน้า Dashboardหรือหน้าแรก ที่มีธุรกรรมของคุณไปด้วยครับ )
I attached picture for your review.

Yours sincerely

ชื่อคุณ / อีเมล์
participant


เกี่ยวกับวิธีแจ้งซัพพอร์ตและส่งข้อความ เกี่ยวกับวิธีแจ้งซัพพอร์ตและส่งข้อความ Reviewed by Siam Oracle on 02:19:00 Rating: 5

ไม่มีความคิดเห็น:

ขับเคลื่อนโดย Blogger.